Jag är Kulturist !

Med det menar jag att:
- Jag älskar den svenska kultur där jag är född och uppvuxen.
- Jag vill skydda och bevara vår svenska kultur.
- Jag anser att vår svenska kultur är bättre än vissa andra kulturer.

Däremot är jag inte rasist, har aldrig varit rasist och kommer aldrig att bli rasist. Under mina 60 år har jag bott och verkat på många platser i såväl Europa som Asien. Jag har en stor vän- och bekantskapskrets av människor från olika länder och kulturer. Förmodligen i större utsträckning än vad de flesta representanter för den politiska adeln har. Den som ens skulle våga antyda att jag är rasist kommer jag omedelbart att polisanmäla för förtal.

En betydande del av de s.k. nyanlända kommer från länder/kulturer där man tycker det är OK att:
- Betrakta kvinnor som något slags sällskapsdjur.
- Hugga händer av småtjuvar.
- Stena otrogna kvinnor till döds
- Halshugga religiösa avfällingar
- O.s.v.

Jag är faktiskt besatt av tanken på att en sådan kulturer inte är riktigt lika bra som vår svenska.

Vad tycker du?

Att tro att dessa människor skulle ändra sina åsikter bara för att dom passerar den svenska gränsen är naivt och verklighetsfrånvänt.

Naturligtvis tar dom med sig större delen av dessa åsikter och denna kultur och börjar tillämpa dem i vårt land Sverige.

Borde vi stoppa utbredning av sådana kulturer i vårt Sverige?

Kommentera här: